16 Aralık 2007 Pazar

Ben bir robotum ama -sayende- sorun değil.


Hani bazı filmlerden etkilenirsiniz, bazı filmleri beğenirsiniz ama bazı filmlere de aşık olursunuz ya, işte I'm a Cyborg but that's OK tam kalbinizi kaptıracağınız bir film.

Kendini Cyborg zanneden Cha Young-goon ile anti-sosyal şizofren Park Il-sun'ın akıl hastanesinde geçen aşkını anlatıyor film. Akıl hastanesi, şizofreni falan diyince gözlerini belerterek kendi etrafında daireler çizen oyuncular ya da her yerin bembeyaz olduğu, ilaç kokan sıkıcı bir hastahane gelmesin aklınıza. Chan-wook Park; şeker gibi renklerle, stilize bir sanat yönetmenliğiyle ve akla hayale gelmeyecek anlatım teknikleriyle bambaşka şeyler sunuyor.

I'm a Cyborg but that's OK, aşkın iyileştirici ve 'olduğu gibi kabul edici' gücü üzerine sinemanın başına gelen en iyi şeylerden biri galiba.

Bu filmi o kadar çok seviyorum ki, daha fazla yazamıyorum hakkında.


Hiç yorum yok: